BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 20 February 2011

Tekanan

Menatap paparan berkaca ini membuat mataku mulai terkebil-kebil meronta-ronta utk direhatkn..otakku mulai berputar ligak ala-ala roda basikal yg dikayuh 100km/j..kpalaku dirasa seolah mmikul batu bata yg ckup utk mmbina sebuah sekolah 3 tingkt..katilku mlambai-lambai mnandakan dia sgt rindu utk bmnja-mnja dgnku..si bantal pula bertepuk-tepuk ssama sendiri mmanggil tuan kesyangannya ini....Ya'Allah............
aku cuba mnepis si penghasut siang yg tdk berupa...semngatku masih tegak bangun tatkala ku ketuk ia sekali dua namun tika aku mengabaikn ia seketika ia mula duduk..kmudian smkin dduk n dduk...arrghhhh...bila mau hbis kerja nihhh....hatiku mngetuk tanda protes atas teknan yg melanda.teknan menaip,mengopy n mengepaste....aku cuba mententeramkn pemberontakan dalaman yg berlaku n semkin berlaku...rsa mahu di beri sj ice-cream "rainbow" pda hatiku yg kepansan ini...moga ia sejuk bak peti sjuk yg berkesjukn ssejuk salji di kutub...(ahhh...mustahil)
kwn disebelh mulai mmberontak..ingt aku je, dia lg hebat!!!..hehehee...katanya "mouse aku gerak cepat sgt" (si berkenaan yg terasa maaf ekk)...hahahaaa..rsa nk buncit terburai usus2 n isi2 sotong yg aku mkn tnghri td mndgr sttment pnas dia....mouse yg xde kaki mau pn jari2 dikatanya gerak cepat...isyyy!!! penangan teknan yg mnebal...
Hendak digelak scra jujur tkot juga si dia yg bkenaan mkn hati berulamjantong pisang lak nnti....jd berdekahlah aku di dalam hati..terloncat-loncat jantung ku sendiri....
Gelak dh gelak...kje xhbis jgak.....
Ermmm.....% teknan mulai mlonjak ke thap ktinggian KLCC....ayoooo.....tp blog msh nk jengah jugak..al'maklum la tengah semngt nk cipta blog..he3
Apa-apa pn teknan jgn dijadikan alsan usaha ttap usaha....masa bukn halangn yg penting ksungguhan...
Imanina insyirah msti boleh.....klu kucing pn boleh pnjat pokok aku msti boleh pnjat tangga kjayaan...


aku akan buktikn....(semngat mau lbh)...hehehee...Jom la sume..nak smbng tugas n tuntutn alam.....
assalamualaikum...

0 comments: