BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 24 February 2011

Sahabat perjuangan

Assalamualaikum....
Alhamdulillah aku msh diberi peluang utk mnitipkn kata-kata indah utk perkongsian bersama di taman blogku yg tersyg ini....
Hari ini tiada apa yg memenuhi hati dan pemikiran ku melainkan keikhlsan sebuah pershabatn yg tak pernah aku persiakan...aku mnyayangi setiap insan bernama shbat dlm hidupku...Ya'Allah, trima kasih kerana Kau mengurniakn shbt sejati yg sentiasa berada di sisiku tika aku rebah dalam menongkah arus dunia dan mereka jugalah yang setia memeluk tubuhku tika aku mendapat khabar gembira....terlalu sukar utk aku katakn dgn kata-kata betapa besar jsa n pengorbann mereka terhdapku...tdk terhitung tiap kasih sayang yg aku rsakn ini Ya'Allah...Bagaimn harus aku mnghargai mereka yg memenuhi hati ku ini....??!!
tidak sesekali aku ingin melihat air mata duka mengalir di pipi indah milik sahabat-sahabatku ini Ya'Allah..jgn Kau resahkn hati mereka dgn ujian yg tdk mampu mereka lewati Ya'Allah...

"saya sayang teman-teman saya"

0 comments: