BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 24 February 2011

Ampuni aku

Ya'Allah...........
Terasa kerdilnya aku dibumi Mu ini...Ketika insan lain sedang berlari mencari sinar kehidupan, aku masih meraba mengira butiran dosa yg ku lakukan...
Tidak terhitung khilafku sbg abid Mu Ya'Allah.......
Kadang-kadang hati ini terasa bengkak dgn dosa semalam...
Kekadang ingin ku hukum diri ini atas kebodohan lalu....
Tetapi siapalah aku...aku hnya hambaMu....hany Kau yg selayaknya menghukum ku atas segla butiran dosa yg aku titipkn di dunia ini...

Namun, aku ingin pergi jauh dri noda hitam semalam Ya'Allah...
Aku ingin mewarnai gelap itu dgn cahaya penerang...aku mahu meletakkan namaMu dekat seeratnya ke dalam hati ku...
Aku tdak mahu lagi namaMu terlerai dari jasad yang berdosa ini...
Ya'Allah kau terimalah taubatku..Kau peliharalah hatiku ini Ya'Allah...
Jgn Kau dekati lg aku dgn kegagalan semalam...
Ya'Allah...............
Tunjukkan aku sebuah jalan kebenaran...agar mampu aku jadikan ia laluan ke arah sebuah kehidupan...
Kehidupan yg Kau redhai hingga ke hujungnya....

~Nukilan~
imanina insyirah

0 comments: